Kategorie

Producenci wózków

Sklep internetowy znajdujący się na stronie www.techtranzbyt.pl umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem internetu i prowadzony jest przez firmę Techtranzbyt, z siedzibą przy ul. Dobrzyńskiej 69 w Częstochowie.

Przedsiębiorstwo prowadzi sprzedaż wyłącznie dla firm. Na każdy sprzedany towar wystawiamy faktury VAT. Sprzedaż towarów oferowana w sklepie internetowym skierowana jest wyłącznie do przedsiębiorców w modelu B2B. Sklep nie prowadzi sprzedaży towarów konsumentom B2C, to jest osobom fizycznym dokonującym czynności prawnych niezwiązanych z bezpośrednio prowadzoną przez nich działalnością gospodarczą. Użytkownik portalu zobowiązany jest do przekazania prawdziwych danych. W przypadku podania nieprawdziwych danych, odpowiedzialność za powstałe wyniku tego faktu szkody ponosi Użytkownik. Informację zawarte na stronie nie stanowią oferty w rozumieniu KC/KH.

 

Przyjmowanie, realizacja zamówień, płatności oraz informacje ogólne

 

  1. Realizacja zamówień odbywa się w dni robocze (tj. od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.00-15.00 )

  2. Zarejestrowanie się w sklepie internetowym przez użytkownika jest równoznaczne z akceptacją tego regulaminu. Co więcej, użytkownik wyraża zgodę na otrzymywanie od sklepu internetowego, na udostępniony adres e-mail, informacji, które są niezbędne do realizacji zamówienia.

  3. Sklep internetowy gwarantuje, że produkty oferowane w sklepie są oryginalne i posiadają gwarancję jakości producenta. Towar zamówiony zostanie starannie opakowany do transportu, tak aby zminimalizować ryzyko uszkodzenia.

  4. Należność za towar i transport pobiera się z góry, w formie przedpłaty na konto firmy Techtranzbyt lub należność jest pobierana przez firmę spedycyjną w dniu doręczenia towaru.

  5. Realizujemy zamówienie składane za pomocą formularza 'Zamówienie', przesłanego e-mailem, faxem lub listownie. Prosimy o wpisanie numeru kontaktowego, co jest warunkiem realizacji zamówienia.

  6. Przed wysyłką, w celu uniknięcia pomyłek, sprawdzana jest telefonicznie zgodność zamówienia i danych adresowych. Wysyłka jest realizowana na koszt zamawiającego.

  7. Towar jest wysyłany po zaksięgowaniu należności na koncie sprzedawcy.

  8. W przypadku, gdy dany towar jest niedostępny lub jest to jedyna pozycja w zamówieniu, zastrzegamy sobie prawo do jednostronnego anulowania zamówienia, jednocześnie informując Klienta osobnym mailem o tym fakcie.

  9. Promocje: zamówienia są realizowane według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień, tylko do momentu wyczerpania zapasów. Realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień na dany towar.

  10. Ceny towarów w sklepie są podawane w złotych polskich, w wartościach netto ( bez podatku VAT ) i brutto ( z podatkiem VAT ).

  11. W przypadku uzgodnionego zwrotu towaru kupujący pokrywa koszty zwrotu towaru.

  12. Klient ma prawo do wprowadzania zmian w zamówieniu do chwili wystawienia faktury. Klient może również zrezygnować ze złożonego zamówienia do momentu jego wysłania.

  13. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów wystawionych w ofercie sklepu, wprowadzania nowych towarów oraz do przeprowadzania i odwoływania promocji lub wprowadzania w nich zmian.

  14. Przy każdym zamówieniu informujemy Państwa o czasie realizacji zamówienia. Gdyby czas realizacji zamówienia był dłuższy niż wymieniony na stronach, to kontaktujemy się z Kupującym, aby poinformować o opóźnieniu.

  15. Nasz sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie towaru lub zwłokę w jego dostarczeniu, które są spowodowane błędnym / niedokładnym adresem podanym przez Klienta oraz nie odpowiada za opóźnienia, które zaistniały z winy firmy kurierskiej.

  16. Prezentowany katalog produktów nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego i ma wyłącznie charakter informacyjny.

  17. Składający zamówienie Klient, wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych i ponosi pełną odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych.

  18. Dane osobowe są chronione zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1991 O Ochronie Danych Osobowych' (DZ.U.N.nr133 poz.883 ).

     

REKLAMACJE

  1. W przypadku, gdy po otrzymaniu towaru Klient zauważy wady fabryczne w towarze, może go zareklamować u producenta produktu lub we wskazanych serwisach, gdyż wszystkie towary wystawione w sklepie są oryginalne i posiadają gwarancję jakości producenta.

  2. Klient ma prawo do złożenia reklamacji w sklepie,w momencie stwierdzenia iż w otrzymanym towarze są: wady fabryczne, mechaniczne uszkodzenia powstałe w trakcie transportu ( tylko po sporządzeniu protokołu szkody potwierdzonego przez kuriera ) oraz w przypadku niezgodności towaru z zamówieniem.

  3. Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez sklep przesyłki, która zawiera reklamowany towar.